czwartek, 24 kwietnia 2014

Pierwsze Chrzciny :)

Oj! Dużo się dzieje , a ja dawno nie pisałam, ale to z braku czasu, a nie z lenistwa. Od czasu mojego ostatniego postu wiele się zmieniło. Musiałam wszystko doprowadzić do ideału.
Kinkiety duże zamontowane; bar ukończony, tylko jeszcze szyld w nim zrobię; szatnia wymuskana i też założyliśmy w niej kryształowe kinkiety; sprzęty, zastawy stołowe - zakupione :)
.....i jesteśmy już po dwóch imprezach. Jednej konferencyjnej i jednej okolicznościowej z okazji podwójnych chrzcin.
....więc sala została ochrzczona :)
Dzisiaj pokażę zdjęcia ze chrzcin, bo jest ich sporo, a te pozostałe zamieszczę w następnym poście.











Pozdrawiam i zapraszam na oglądanie następnych zdjęć w kolejnym poście :)


7 komentarzy:

  1. Powiem tak: JESTEM ZACHWYCONA!!! Dorotko jesteś normalnie niesamowita. Wszystko wyszło przepięknie...a tym barem jestem urzeczona...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wystrój, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością tu zaglądnęłam. Wspaniała sala, podziwiam Twoją pomysłowość, to niebo jest ekstra i do tego piękne żyrandole, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko, podoba mi się.Bar niesamowity, aż miło.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. seredcznie gratuluję pomysłu, wprowdzenia go w życie i pierwszych udanych imprez! Tak trzymajcie.
    Tylko zadowolonych i urzeczonych klientów zyczę!

    OdpowiedzUsuń